Nowe siły w zespole Kino Polska TV S.A.

czwartek, 7 lipca 2011

Łukasz Bułka, odpowiedzialny wcześniej za promocję festiwalu Off Plus Camera, został nowym dyrektorem ds. marketingu i PR w Kino Polska TV S.A.

W ramach swoich obowiązków Łukasz Bułka nadzoruje wszystkie działania związane z marketingiem i PR w Kino Polska TV S.A. oraz częściowo w SPI. – Zarząd Kino Polska TV S.A. podjął strategiczną decyzję o stworzeniu jednego stanowiska dyrektora marketingu i PR dla Telewizji Kino Polska, kanałów FilmBox oraz SPI – mówi Łukasz Bułka. – Wcześniej odpowiadały za to różne osoby. Zmieniona w ten sposób struktura umożliwi nam większą synergię prowadzonych działań.

Nowy dyrektor objął stanowisko 1 czerwca. Jedną z jego pierwszych decyzji była reorganizacja zespołu. Z początkiem lipca inną rolę zaczęła w nim pełnić Olga Gontarska, awansowana na stanowisko Marketing Managera Telewizji Kino Polska i Kino Polska Muzyka. Do zespołu jako PR Manager obu kanałów dołączyła też Agnieszka Łapińska, wcześniej zatrudniona w Narodowym Instytucie Audiowizualnym oraz zajmująca się promocją projektów społecznych Stowarzyszenia WIOSNA.

– Moja strategia polega na umacnianiu pozycji każdego z kanałów spółki – zapowiada Łukasz Bułka. – Oferta spółki wykracza poza pojedyncze propozycje: obok Telewizji Kino Polska
i głównego kanału FilmBox mamy w ofercie także kanały Premium, czyli FilmBox HD, FilmBox Extra i FilmBox Family, z którymi chcemy dotrzeć do jak największej liczby abonentów platform cyfrowych i sieci kablowych. Pracujemy też nad stworzeniem nowych kanałów tematycznych, takich jak FilmBox Action i FightBox HD. Nasze działania w zakresie PR i marketingu muszą być nastawione na całe rodziny kanałów.

Więcej:
Agnieszka Łapińska
Kino Polska TV S.A.
T: +48 602 553 18
E: alapinska@kinopolska.pl

Powrót do strony głównej