Kino Polska Muzyka ma już logo!

wtorek, 5 kwietnia 2011

Kino Polska Muzyka ma już logo!


Kino Polska Muzyka - logo Szlachetną urodę winylu łączymy z błyskiem cyfrowej nowoczesności. Efekt? Stylowy i intrygujący. Właśnie taki jak logo Kino Polska Muzyka – nowego kanału muzyczno-filmowego, przygotowywanego przez autorów Telewizji Kino Polska.


Kino Polska Muzyka to nowa propozycja programowa Kino Polska TV S.A. Stacja ma być połączeniem tego, co najlepsze w rodzimym kinie i polskiej muzyce – emocji i wyobraźni. Od kilku miesięcy trwają pracę nad jej uruchomieniem: opracowywanie ramówki, gromadzenie materiałów, tworzenie oprawy, pozyskiwanie praw do filmów, wideoklipów i archiwalnych programów rozrywkowych. Dziś można oficjalnie ogłosić zakończenie jednego z tych procesów: Kino Polska Muzyka doczekała się właśnie swojego logotypu.


– Zaczynając pracę nad tym kanałem, długo dyskutowaliśmy nad tym, co tak naprawdę chcemy zrobić – wyjaśnia Hubert Augustyniak, dyrektor programowy stacji. – Kolejną muzyczną telewizję? Lamus ze starymi piosenkami, w którym dobre będzie wszystko, co archiwalne? W końcu zdecydowaliśmy się na coś w rodzaju wehikułu czasu, który jest supernowoczesny, a jednocześnie napędzany dobrym, sentymentalnym paliwem. Taka maszyna umożliwi nam swobodną podróż po różnych sferach i okresach rozwoju polskiej kultury; od tych historycznych, owianych nostalgią, aż po współczesność. Teraz ta nowa jakość zyskała swój wizualny wymiar: logo Kino Polska Muzyka to idealna mieszanka tradycji i nowoczesności!


Logotyp nowej stacji nawiązuje do znaku graficznego Telewizji Kino Polska – wspólne jest liternictwo, kolorystyka i geometryczny motyw ramki, kojarzącej się z ekranem telewizora i jednocześnie ramieniem adaptera. Cały projekt jest lekki
i dobrze zintegrowany. W stosunku do logotypu Telewizji Kino Polska odświeżone zostało liternictwo.


Jednocześnie przez artystów z warszawskiej pracowni Human Ark tworzona jest oprawa nowej stacji. Studio specjalizuje się w wyrafinowanej animacji
i złożonych efektach specjalnych. Wśród jego stałych współpracowników jest Kamil Polak, reżyser filmu animowanego „Świteź”, odpowiedzialny też za efekty cyfrowe w nagrodzonym Oscarem filmie „Piotruś i wilk”. Jak zapowiada Hubert Augustyniak, oprawa Kino Polska Muzyka będzie dynamiczna, nowoczesna
i bardzo wysmakowana wizualnie. Nowy kanał wystartuje jeszcze w tym roku.

Więcej informacji:
Olga Gontarska
Specjalista ds. Promocji i Marketingu
ogontarska@kinopolska.pl
M: 512 097 559

Jowita Buchman
Specjalista ds. Promocji i Marketingu
jbuchman@kinopolska.pl
M: 517 687 423

Powrót do strony głównej