Rusza konkurs na spot Telewizji Kino Polska!

wtorek, 15 marca 2011

Rusza konkurs na spot Telewizji Kino Polska!

 

Od dziś fani polskiego kina mogą wyrazić swoją miłość w działaniu: na portalu MillionYou ruszył konkurs na spot filmowy promujący Telewizję Kino Polska. – Konkurs startuje pod hasłem „Łączymy pokolenia”– mówi Piotr Reisch, prezes Kino Polska TV S.A. – Spodziewamy się dużej konkurencji, bo w puli naszych nagród znalazło się aż 30 tysięcy złotych!

 

Telewizja Kino Polska jako jedyny kanał telewizyjny w Polsce i na świecie realizuje misję popularyzacji i promocji rodzimego kina. Stacja emituje polskie filmy fabularne, dokumentalne
i animowane, a także seriale oraz kroniki filmowe. Jest pierwszym i jedynym kanałem tematycznym ze stałym pasmem polskiego kina niezależnego. Od 7 lat łączy przed ekranami całe rodziny Polaków: w 2010 roku zajęła
drugie miejsce w rankingu oglądalności polskich kanałów filmowych, gromadząc blisko 16-milionową widownię.

Mimo że prywatna i wolna od abonamentu, z całą pewnością może być uznana za telewizję z misją. – Od początku naszym nadrzędnym zadaniem była promocja polskiego kina – mówi Piotr Reisch. – To telewizja robiona przez profesjonalistów, których połączyła pasja do polskiego filmu. Dla nas jest on wartością zupełnie ponad czasem i to też chcemy wyrazić w konkursie „Łączymy pokolenia”.

Zadaniem uczestników konkursu jest nakręcenie krótkiego, maksymalnie 60-sekundowego spotu, który będzie promował Telewizję Kino Polska, łącząc w pasji do polskiego filmu telewidzów różnych pokoleń. Generalną zasadą mają tu być różnorodność i uniwersalizm, doprawione obowiązkową szczyptą sentymentu. – Właściwie wszystko jest dozwolone –mówi Piotr Reisch, – można zestawić kino nowe ze starym, obraz czarno-biały z kolorowym, animację ze scenami aktorskimi, a czas teraźniejszy z całym bogactwem przeszłości: kultowymi tytułami, legendarnymi scenami czy niezapomnianymi aktorami o statusie popkulturowych ikon. Czekamy na kadry pełne pasji i oryginalności, z którymi zidentyfikują się wszyscy nasi odbiorcy: zarówno młodzi, jak i ci starsi!

W konkursie może wziąć udział każdy fan polskiej kinematografii, który zna Telewizję Kino Polska
i swoją sympatią do jej repertuaru chciałby się podzielić z innymi. Gotowy spot trzeba umieścić na portalu
MillionYou, który jest partnerem projektu. Uczestnicy mają na to czas do 15 maja. Wszystkie nadesłane materiały oceni jury. Na autorów najciekawszych filmów czekają nagrody finansowe – główna to 7 tysięcy złotych. Osobne wyróżnienie przyznają też w swoim głosowaniu internauci. Wszystkie wyniki poznamy 8 czerwca.

 

MillionYou.com

MillionYou to pierwszy, społecznościowy serwis wideo w Polsce, który stawia na jakość tworzonych i publikowanych filmów wideo. Serwis powstał w kwietniu 2008 roku i od tego czasu dołączyło do niego kilkanaście tysięcy użytkowników nagrywających i oceniających filmy, które powstały na zamówienie serwisu. Baza liczy już ponad 2000 filmów. Na portalu nieprzerwanie trwają konkursy filmowe z nagrodami, a nadsyłane prace są oceniane przez internautów oraz profesjonalistów z branży filmowej. Autorzy filmów nie tylko mają szansę na zaprezentowanie swojej twórczości i zdobycie nagród, ale również na rozmowę o swoich pracach i podszkolenie warsztatu. MillionYou w oparciu o unikalny mechanizm konkursowy specjalizuje się w przeprowadzaniu kampanii promujących marki, wydarzenia, miejsca, projekty kulturalne, inicjatywy społeczne. Klientami MillionYou byli m.in. Miasto stołeczne Warszawa, Telewizja n, Fundacja Kronenberga City Banku, Festiwal Dwa Brzegi, Muzeum Powstania Warszawskiego, Narodowy Bank Polski, Tomasz Konecki, Instytut Adama Mickiewicza.

 

Partner konkursu:

 

PWSFTviT im. L. Schillera

 

Więcej informacji:

 

Ewa Gajda
Dyrektor Marketingu Telewizji Kino Polska
egajda@kinopolska.pl
M: 512 097 547

 

Powrót do strony głównej