Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

piątek, 23 października 2015

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI

THE ESTĒE LAUDER COMPANIES W POLSCE – PAŹDZIERNIK 2015.

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwu:

  • Partnerzy Handlowi
  • Partnerzy Wspierający
  • Patroni płyty „in PINK5”

PARTNERZY HANDLOWI

W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2015 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) i Bobbi Brown (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), oraz Bumble and bumble (wyłącznie w Perfumeriach Sephora), a także Origins  (Dostępność: Salon Firmowy Origins, Warszawa). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

 

PARTNERZY WSPIERAJĄCY

W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inne, jak np. Fundacja „Wiemy co jemy” po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. Celem Fundacji jest promocja zdrowego stylu życia, a w szczególności zasad prawidłowego odżywiania jako źródła prewencji i wspomagania leczenia chorób zgodnie z "evidence based medicine" (medycyna oparta na dowodach naukowych) i w efekcie zmniejszanie społecznych kosztów opieki zdrowotnej.

W 2015 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku bowiem wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii.

Już po raz czwarty Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi posiada Partnera medycznego.  Grupa Medicover zapewni Kampanii wymiar edukacyjny, bezpośrednio związany z dbaniem o zdrowie. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi.

W 2015 roku w gronie partnerów Kampanii ponownie pojawią się firmy WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży produktów przeznaczonych na wsparcie kampanii przekażą na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych.

Po raz drugi również w ramach Kampanii zorganizowany zostanie turniej golfowy Różowej Wstążki w drugi weekend września (12 września) na Polu Golfowym Kalinowe Pola.

Po raz trzeci polski oddział Estée Lauder Companies kontynuuje współpracę z restauracjami. Przez cały październik w menu warszawskiej restauracji Belvedere znajdziemy wyjątkowy „różowy deser”. Część dochodu ze sprzedaży smakołyków sygnowanych Różową Wstążką zostanie przekazana na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

 

PATRONI PŁYTY „in PINK5”

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie piąta edycja płyty muzycznej „in PINK - Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób! Lista Patronów powiększa się z dnia na dzień. Tymczasem patronaty mediowe potwierdzili:

Avanti, Cinema City, Clear Channel, Cosmopolitan, ELLE, Empik, FilmBox, Gala, Glamour, GRAZIA, InStyle, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Radio Bajka, Shape, Twój Styl, URODA Życia, Wysokie Obcasy

WSZYSTKIM PARTNEROM TEGOROCZNEJ KAMPANII Z GÓRY BARDZO GORĄCO DZIĘKUJEMY I WIERZYMY, ŻE DZIĘKI WSPÓLNYM WYSIŁKOM UDA SIĘ NIEŚĆ PRZESŁANIE KAMPANII BARDZO SZEROKO I PRZYCZYNIĆ SIĘ DO POKONANIA RAKA RAZ NA ZAWSZE!

KONTAKT

Małgorzata Kosiba „Kobieta orkiestra”, koordynator tegorocznej kampanii
mkosiba1@wp.pl
kom. (+48) 503.784.630

Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager
eborsuk@pl.estee.com
kom. (+48) 668.480.932 lub tel. (22) 464.99.32

Magdalena Góźdź, Corporate Communications Coordinator
mgozdz@pl.estee.com
kom. (+48) 668.862.370 lub tel. (22) 464.99.50

  

 

 

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI ESTÉE LAUDER COMPANIES NA ROK 2015

POKONAJMY RAKA PIERSI. RAZEM MAMY WIĘKSZĄ SIŁĘ.

 

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2015. W ramach tegorocznej Kampanii BCA zapraszamy mieszkańców całego świata do przyłączenia się do naszej internetowej społeczności i podzielenia się z innymi działaniami, które przybliżają nas do chwili, w której ta straszna choroba stanie się jedynie koszmarnym wspomnieniem. „Liczy się każde działanie. Dołącz do nas na BCAcampaign.com”

Wsparcie pozyskane za pośrednictwem naszej globalnej społeczności posłuży nam w tym roku w bezprecedensowy sposób do stworzenia międzynarodowego projektu multimedialnego, którego szczegóły zostaną ujawnione na skalę globalną 4 lutego 2016 r. i w którym będą  mogły wziąć udział wszystkie zgłoszenia zamieszczone na stronie BCAcampaign.com w okresie od  1 października do 31 grudnia 2015 r. Celem tego poruszającego projektu będzie uchwycenie różnorodności działań podejmowanych przez kobiety i mężczyzn na całym świecie dla położenia kresu chorobie oraz przekonanie innych, by dołączyli do wspólnej walki.

“Raka nie da pokonać się w pojedynkę. Uda nam się jedynie wtedy, gdy połączymy nasze siły.” – Evelyn H. Lauder

W ciągu ostatnich dwudziestu dwóch lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF), stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień.

Kampania, która koncentruje się wokół misji zwalczania raka piersi w drodze szerzenia świadomości na temat choroby i rozwoju badań medycznych, działa obecnie w ponad 70 krajach i do chwili obecnej umożliwiła zebranie ponad 58 mln dolarów na wsparcie globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego blisko 42 mln posłużyło w ciągu ubiegłych 21 lat do sfinansowania 185 projektów badawczych Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2015 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC.

The Estée Lauder Companies Inc. jest jednym z wiodących światowych producentów i dystrybutorów wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, makijażu, produktów zapachowych i do pielęgnacji włosów. Są one sprzedawane w ponad 150 krajach i regionach pod następującymi markami: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series, Origins, M•A•C, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Kiton, La Mer, Donna Karan, Aveda, Jo Malone London, Bumble and bumble, Darphin, Michael Kors, American Beauty, Flirt!, GoodSkin Labs, Grassroots Research Labs, Tom Ford, Coach, Ojon, Smashbox, Ermenegildo Zegna, Aerin Beauty, Osiao oraz Marni.

 

KONTAKT

Małgorzata Kosiba „Kobieta orkiestra”, koordynator tegorocznej kampanii
mkosiba1@wp.pl
kom. (+48) 503.784.630

 

Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager
eborsuk@pl.estee.com
kom. (+48) 668.480.932 lub tel. (22) 464.99.32

Powrót do strony głównej