Od stycznia sprzedaż reklam w Kino Polska Muzyka

wtorek, 20 grudnia 2011

Od nowego roku na antenie Kino Polska Muzyka pojawią się pierwsze reklamy. Ich sprzedażą, podobnie jak w przypadku pozostałych kanałów z portfolio Kino Polska TV S.A., zajmuje się biuro reklamy Atmedia.

Pierwsze kampanie w Kino Polska Muzyka powinny ruszyć już w styczniu. Atmedia sprzedaje czas reklamowy stacji w ramach pakietów gwarantowanej widowni, a także m.in. w ofercie Atsingle i cennikowej. Poza sprzedażą reklam biuro zajmie się też przygotowaniem dla kanału akcji specjalnych.
Kino Polska Muzyka to jedyna telewizja na świecie, która prezentuje widzom tylko polską muzykę. Oprócz kultowych teledysków, niezapomnianych koncertów i złotych przebojów największych rodzimych gwiazd znajdziemy tu hity polskiej estrady oraz interesujące archiwalia. W styczniu stacja zaprasza widzów m.in. na „Leksykon Polskiej Muzyki Rozrywkowej” oraz telewizyjne rejestracje dawnych festiwali – w Opolu i Zielonej Górze.
Program Kino Polska Muzyka jest adresowany do wszystkich fanów rodzimej muzyki, w tym zwłaszcza do grupy powyżej 30 roku życia. W tej chwili oglądać go mogą klienci platformy Cyfra+, a także sieci kablowych UPC, Vectra i Multimedia Polska. W zasięgu technicznym kanału znajduje się już blisko 2,3 mln gospodarstw domowych.

Więcej:

Agnieszka Łapińska – Kino Polska Muzyka
T: +48 602 553 182; E: alapinska@kinopolska.pl
www.kinopolskamuzyka.pl

Powrót do strony głównej